سوالات متداول
صفحه سوالات متداول گوتوپل شامل پاسخ به پرتکرارترین سوالات کاربران درباره خدمات، نحوه استفاده، امکانات و مسائل فنی مربوط به این پلتفرم است. هدف ما در گوتوپل کمک به شما برای درک بهتر پروژه و تجربهای سادهتر و بهینه تر است. اگر سوالی داشتید که در این صفحه نیافتید، خوشحال میشویم از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
آیا میتونم ارزهای مختلف رو به هم تبدیل کنم؟
بله، در بخش کیف پول امکان تبدیل بین کیف پولهای مختلف فراهم شده است.
چطور میتونم برای دوستم پول بفرستم؟
برای ارسال پول، کافیه لینک یا QR کد کیف پول دوستتون (که اون هم کاربر Go2Pal باشه) رو داشته باشید. با اسکن QR کد یا باز کردن لینک کیف پول، میتونید مبلغ مورد نظرتون رو وارد و پرداخت رو انجام بدید. نیازی به وارد کردن شماره موبایل یا جستجو در اپ نیست، فقط لینک یا کد کافیست.
چطور میتونم از دوستم پول دریافت کنم؟
در کیف پول خودتون، وارد گزینهی «دریافت وجه» شوید و ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید. میتونید QR کد خودتون رو با دوستتون به اشتراک بذارید یا لینک کیف پول رو براش ارسال کنید. همچنین میتونید مبلغ مشخصی برای درخواست تعیین کنید یا بدون مبلغ ثابت به اشتراک بذارید.
چطور میتونم پول موجود در کیف پولم رو برداشت کنم؟
برای برداشت وجه از کیف پول، ابتدا باید احراز هویت شده باشید. بعد از تکمیل احراز هویت، میتونید از طریق گزینهی «درخواست عودت وجه (Refund)» اطلاعات حساب بانکی خودتون رو ثبت کنید، یا به یکی از مراکز حضوری ما مراجعه کنید و ارز مورد نظرتون رو بهصورت نقدی دریافت کنید.
کارمزد انتقال یا ریفاند چقدره؟
در حال حاضر، کارمزد انتقال وجه یا درخواست عودت وجه (Refund) معادل ۲٪ مبلغ تراکنش هست.
تفاوت خرید مستقیم و غیرمستقیم کارت کینگ پلاس چیه؟
در روش مستقیم، برای ثبت سفارش باید شماره موبایل اروپایی معتبر داشته باشید.
در روش غیرمستقیم، نیازی به شماره اروپایی نیست و ما کارت رو برای شما صادر میکنیم.
چطور میتونم گیفت کارت بخرم؟
کافیه کیف پولتون رو با هر ارزی که بهش دسترسی دارید شارژ کنید، بعد از داخل اپ، ارزتون رو به یورو تبدیل کنید. حالا با یورو میتونید هر گیفت کارتی که خواستید رو بخرید.
بعد از خرید، گیفت کارت چطور بهم تحویل داده میشه؟
بعد از تکمیل سفارش، توی جزئیات سفارش، یه کد و لینک اختصاصی دریافت میکنید. با باز کردن لینک و دنبال کردن دستورالعملها، به کد گیفت کارتتون میرسید و میتونید اون رو در سایت مورد نظر خودتون redeem کنید.
این رو در نظر داشته باشید که ما فقط فروشنده گیفت کارت هستیم، پس لطفاً قبل از خرید حتما بررسی کنید که:
گیفت کارت مورد نظر با کشور و منطقه اکانتتون هماهنگ باشه
با قوانین و شرایط سایت مقصد سازگار باشه
اگه گیفت کارت روی سایت مقصد کار نکرد، چیکار کنم؟
چون فروش گیفت کارت نهایی و غیربازگشتیه، مسئولیت بررسی سازگاری با سایت مقصد بر عهده خود کاربره. لطفاً قبل از خرید همه موارد لازم رو با دقت چک کنید.
چطور میتونم سیمکارت مجازی بخرم؟
اول باید کیف پولتون رو با هر ارزی که دارید شارژ کنید، بعد اون رو از داخل اپ به یورو تبدیل کنید.
حالا میتونید سیمکارت مورد نظرتون رو انتخاب کرده و وارد صفحهی جزئیاتش بشید و خرید رو انجام بدید.
بعد از خرید، چطور eSIM رو فعال کنم؟
سیم کارت ها به صورت اتوماتیک بعد از خرید فعال هستند. شما بعد از تکمیل خرید، در جزئیات سفارش، دو تا لینک دریافت میکنید:
- یکی برای گوشیهای اندروید
- یکی برای گوشیهای آیفون
با استفاده از کدی که در لینکها قرار داره، میتونید از طریق تنظیمات گوشیتون، سیمکارت مجازی رو فعال کنید.
گوشی من باید ویژگی خاصی داشته باشه؟
بله! حتما قبل از خرید مطمئن بشید که گوشیتون از eSIM پشتیبانی میکنه.
برای این کار میتونید مدل گوشیتون رو در لیست “پشتیبانی دستگاه” در مراحل خرید سیم کارت بررسی کنید.
ESIM قابل برگشت یا تعویض هست؟
خیر، بعد از خرید و صدور کد فعالسازی، امکان بازگشت یا تعویض وجود نداره. پس لطفاً قبل از خرید، همه چیز رو با دقت بررسی کنید.
چطور میتونم شماره مجازی بخرم؟
اول باید کیف پولتون رو با هر ارزی که دارید شارژ کنید، بعد داخل اپ اون رو به یورو تبدیل کنید. بعد از اون، میتونید شماره مورد نظرتون رو انتخاب و خرید رو تکمیل کنید.
بعد از خرید، شمارهام رو کجا میبینم؟
بعد از تکمیل خرید، توی جزئیات سفارش، شماره مجازیتون نمایش داده میشه.
چطور به پیامها و تماسهای شماره مجازی دسترسی داشته باشم؟
باید برید به سایت زیر و اپلیکیشن مخصوص دریافت پیامک و تماس رو نصب کنید:
https://yesim.app/
بعد از نصب اپ، پیامکها و تماسهای دریافتی اون شماره، از طریق همون اپ براتون قابل مشاهده و استفادهست.
چطور میتونم مسترکارت رو شارژ کنم؟
داخل اپ ما، با داشتن اطلاعات مسترکارت (مثلاً شماره کارت، نام صاحب کارت، دلیل انتقال و …) میتونید درخواست شارژ ثبت کنید. مبلغ شارژ از کیف پول شما کسر میشه و ما اون مبلغ رو به کارت مقصد منتقل میکنیم.
کارمزد شارژ مسترکارت چقدره؟
کارمزد شارژ مسترکارت ۲.۵٪ از مبلغ کل تراکنش هست، که در لحظهی ثبت سفارش محاسبه و از مبلغ نهایی کم میشه.
چقدر طول میکشه تا مبلغ به مسترکارت واریز بشه؟
در بیشتر موارد، شارژ طی ۱ تا ۳ روز کاری انجام میشه. گاهی بسته به بانک مقصد ممکنه کمی بیشتر طول بکشه.
آیا برای شارژ مسترکارت محدودیتی وجود داره؟
بله، محدودیت مبلغ وجود داره.
اگه احراز هویت نکرده باشی، حداکثر مبلغ شارژ برای هر تراکنش ۳۰۰ یورو هست.
اگه احراز هویت انجام داده باشی، میتونی تا سقف ۵۰۰۰ یورو شارژ انجام بدی.
چرا باید احراز هویت کنم؟
قبل از احراز هویت، شما به بخش زیادی از خدمات اپلیکیشن دسترسی دارید، اما برای استفاده از بعضی ویژگیهای مالی مثل عودت وجه یا مبالغ بالا، باید فرآیند احراز هویت رو کامل کنید.
چطور احراز هویت انجام بدم؟
وارد بخش پروفایل > احراز هویت بشید و موارد زیر رو آپلود کنید:
عکس سلفی واضح
تصویر کارت شناسایی معتبر
تاریخ انقاضا کارت شناسایی (در صورت بارگزاری پاسپورت)
بعد از احراز هویت چه مزایایی دارم؟
سقف موجودی کیف پول شما از ۳۰۰ یورو به ۵۰۰۰ یورو افزایش پیدا میکنه
میتونید درخواست عودت وجه ثبت کنید
محدودیتهای مربوط به خرید یا شارژ حساب کاهش پیدا میکنه
چطور میتونم قبضهامو پرداخت کنم؟
کافیه کیف پولتون رو با هر ارزی که در دسترس دارید شارژ کنید و در اپلیکیشن به ریال تبدیلش کنید. بعدش میتونید از بخش پرداخت قبض، قبضهای زیر رو پرداخت کنید:
قبض آب
قبض برق
قبض گاز
تلفن ثابت
موبایل (همراه اول)
چرا بعد از پرداخت، قبض دوباره بدهی نشون میده؟
گاهی ممکنه بعد از پرداخت، اگر مجدد قبض رو استعلام بگیرید، هنوز مبلغ بدهی رو نشون بده. نگران نباشید! این به دلیل اینه که سیستم بانک یا شرکت خدماتدهنده قبض، بهصورت لحظهای آپدیت نمیشه و ممکنه با چند ساعت تأخیر یا در پایان روز اطلاعات رو بهروزرسانی کنه.
اگه پرداخت قبض موفق نباشه چی میشه؟
اگر به هر دلیلی نتونیم قبض شما رو پرداخت کنیم، نهایتاً تا پایان روز مبلغ به کیف پولتون برگشت داده میشه.